Holdstart

Tilmelding til holdstart

Tilmeld dig online nemt og bekvemt her på siden!

• 12.08.2024
    9 ledige pladser
  • 30.09.2024
    9 ledige pladser

Vi starter nye hold ca. hver 5. uge alt afhængig af ferier og helligdage.

Vi underviser som udgangspunkt én gang ugentligt per hold og eleverne følger det samme hold under hele forløbet – oftest også med samme lærer.

Undervisningen er traditionel klasse-undervisning. Der vil max være 12 elever på et hold.

Et teoriforløb varer over 8 teorigange.

Undervisningen foregår (med mindre kørelæreren aftaler andet) om aftenen fra kl. 17-20. Dermed kan eleverne nå hjem fra arbejde/studie, inden den spændende undervisning om aftenen.

Vi tilbyder ubegrænset teoriundervisning, så hvis man går glip af en lektion eller ønsker en lektion repeteret, kan man kontakte kørelæreren om, hvornår næste hold har samme lektion.

Det kan godt betale sig at tilmelde sig i god tid, så man er sikret en plads på holdet.

Der er mulighed for at reservere plads ved at sende en e-mail på info@elitekoreskole.dk eller kontakte os på telefon 26199404.

De kan starte på et af vores hold 3 måneder før De fylder 17 år.

HUSK: De er selv ansvarlig for at dette krav er opfyldt ved tilmelding.

Elite Køreskole kan på ingen måde gøres helt eller delvis ansvarlig for dette.