Om Os

Om Elite Køreskole

Elitekøreskole tilbyder kørekort til bil i Helsingør of omegn, generhvervelse af kørekortet og rutinetimer.

Hos Elitekøreskole bliver der taget hånd om alle dele af undervisnings forløbet – fra det øjeblik du starter, til du står med dit kørekort i hånden. Der stræbes for at sikre dig kvalitet i undervisningen.

Køreskolen har beliggenhed i Fabriksvej 3, 3000 Helsingør.

Elite køreskolens undervisningslokalet er indrettet således, at man kan deltage i klasseundervisning.

Lokalet har kapacitet for 12 elever på samme tid til klasseundervisning. Ligeledes er undervisningslokalet lyst, venligt og rummelig og giver anledning til det bedste forudsætninger for indlæring.

Undervisningen er holdbasis samt traditionel klasse-undervisning , hvor der via projektor vises op på tavlen. Der er ligeledes whiteboards, som bruges til at illustrere situationer, skitser, udregninger m.m.

Skolevogn

Hos Elitekøreskole, skifter du hverken kørelærer eller bil under dit køreskole-forløb.

Du kommer til at køre i en Mercedes Benz A Klasse.

Bilen er rigtig god som skolevogn fordi:

– Den er nem at køre.

– Den er ikke for stor, men heller ikke for lille.

– Individuelt og intuitivt køre oplevelse.

… og så er det jo en lækker vogn.

Køreskolen blev stiftet i 2011 i Helsingør.